tisdag 28 december 2010

7 veckor

Vikt 14,3 kg
bröstkorg 63 cm
midja 60 cm

9 hg ökning på en vecka!! Inte konstigt att vi tycker hon blivit stor.
Antingen har hon gått 49 dygn eller 53 det gör mig lite tokig=)  när ska jag börja nedräkningen fast tror Tindra har rätt bra koll själv. Numera bestämmer hon själv längd och takt på promenaderna. Det tar lite tid att rulla sig framåt och för den delen göra försök att rulla sig i snön och jag lovar hon har inte en chans att komma runt men hon njuter. Tycker mig känna små sparkar i den stora magen. Hon pustar,stånkar och stönar om vartannat älskar att ligga på rygg i någons knä och visa upp sin fina mage. hon är så stolt över den. Har fortfarande god aptit men äter långsammare.Tycker det är så gott med filmjölken. Jag har varit och köpt lite nya fällar och nu är valplådan inne dock ännu inte hopskruvad. Inte långt kvar nu. Jag längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar