torsdag 10 mars 2011

Sune var en Napoleon....såklart

Idag har vår lillpys Sune flyttat hem till Simon och Isa. Och de såg vad jag missat att han är ju såklart en Napoleon.


 
Ett så passande namn.
Även Napoleons nya hem känns så rätt i hjärtat. Ni är underbara Isa och Simon. Det var så vedmodigt innan men trots tårar i ögonen så var jag glad i hjärtat.
Han kommer att få det så bra!

Daniel kom hem igår och sa hejdå till sin "karlsson"

Märks det att även Tindra är förtjust i Daniel?
Jag passade på att mysa lite extra med killen och ta en liten eftermiddags paus i sängen. Så gott att ha en liten sovande valp hos sig.
Annars är han ju pigg och glad och denna orange bollen en favoritsak som han givetvis fick med sig till sitt nya hem
Tindra och Lowa busade på lite extra också innan det var dags att åka. Men När vi kom hem märkte jag faktiskt ingen direkt saknad hos Tindra. Kanske tycker hon det ska bli skönt med lite lugn och ro?

Givetvis tog jag mig min egen lilla stund med killen.


och Mickan såklart

Ett varmt lycka till Napoleon hoppas ni kommer att få stor glädje av honom.


Med detta avslutar jag denna valpbloggen om Ben&Jerry kullen som varit en helt fantastisk och speciell kull.Precis om jag brukar tycka=)
Tack alla fina valpköpare,tack Gunilla för allt!; tack för alla trevliga kommentarer.

Kram på er alla!

10 kommentarer:

  1. Slutet gott, allting gott :)

    SvaraRadera
  2. Så härliga bilder på Napoleon och hans nya familj, ett stort lycka till med honom. Måste kännas härligt att alla fått goa och bra hem. Vi lär träffas framöver, det ser jag fram emot. Imorgon ska jag och barnbarn hälsa på hos finaste Boris
    Kram och ha det gott
    Marie

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att även Napoleon fick ett eget hem:)

    SvaraRadera
  4. Naw, så söt han är, lilla Napoleon! Och så fina bilder på Daniel och hundarna - tror det kändes lite svårt för honom..?
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så klart att han var en Napoleon, det visste vi ju hela tiden vov, vov!
    Han kommer att få det dunderbra.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  6. Klart han var en Napoleon!! Skönt att nu alla grabbarna fått nya bra hem, här fortsätter det att vara trögt, snart får vi ju ställa ut dom och är dom kvar då så kommer vi så klart att göra det och vem vet, bollarna hinner kanske trilla ner!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Har man en orange pipgris kan livet aldrig bli fel! De är toppen!!! (Och röda kossan också)
    Lycka till i livet grabben!
    farbror Jesper
    (Som är helt galen i de där lite mjuka pipisarna som han har lätt hantera! Du skulle höra "orkestern" när jag kommer hem... 2 stycken som helt galna piper runt med varsin så'n:) )

    SvaraRadera
  8. svar: gör det hoppas du trivs:)

    SvaraRadera
  9. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  10. Jag är här bara för att vittna och ge andra en chans att vara lycklig. Detta är en mycket lycklig dag i mitt liv tack vare den hjälp som Dr. .nosakhare har gett mig för att hjälpa mig att återhämta min ex-man med hans stavning av kärlek och magi. KONTAKT
    -E-post- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Whats-app: +2349083639501
    All typ av problemlösning av astrologi?
    Skilsmässa problemlösning?
    vill du ha ditt ex tillbaka?
    vill du ha en kärleksförtrollning för en ny älskare?
    Barnlös problemlösning?
    lösningen på sjukdomar och kroppssjukdomar

    SvaraRadera