måndag 7 mars 2011

Sune,Karlsson eller Lillplutt

Ja det beror på vem du frågar i familjen för Daniel är det Karlsson. Igår fick Lillplutt följa med till videoaffären och när tjejen frågade vad han heter sa jag och Daniel i kör Sune/Karlsson. Men jag kallar honom mest lillplutt.

Han är en sådan duktig liten plutt somnar kl 22,00 på kvällen och sover sedan hela natten till kl blir 6,20 då är han hungrig och kissnödig. Sen busar han och vid 08,00 då är han trött igen och då kan man sova vidare och då njuter vi av att han sover i sängen
Märks det att vi saknar valp i huset? Men han ska inte stanna fast Uffe går och hoppas på att ingen ringer.
Vi har satt igång med rumsrenhetsträningen och han eller ska jag säga vi är jätteduktiga på att se när han behöver ut.Ute tycker både caspian och Lowa att han är en lattjo liten kille och han och Lowa framför allt har börjat busa på rejält. Caaspian låter lite mer när han busar och det kan ju kanske vara farligt=)
Inne är han inte riktigt världens populäraste de där vassa  tänderna vill man helst hålla avstånd till. Men han är en sådan mysig liten kille som älskar att bli pysslad med . När Mickan kom hem idag fick hon vara valpvakt och då gick de två och la sig och sov i ett par timmar.

5 kommentarer:

  1. Jösses en så'n go' sängkompis! Jag skulle nog aldrig vilja gå upp...:)
    PUSS på lillkillen!

    SvaraRadera
  2. Han kan flytta hem till mig. Förresten så heter han Carlos Karlsson nu.
    /Daniel.

    SvaraRadera
  3. Du milde vad han är söt, kärt barn har många namn.
    Var hos Boris igår, vilken kille. Han har redan förstått att där ska han bo. Satt snällt innanför ytterdörren och kollade när jag kom, blev så jublande lycklig, kastade sig över mig, han är underbar denna kille. Busade som en galning, kissar och bajsar ute, sover i sin lilla säng, men mest i mattes förstås. Följer Katarina som en skugga, vilket par dom är redan
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  4. Åhh vad jag önskar att det fanns tid med en vovve i vår familj nu... Suck!!! Han är sååå söt
    Kram..

    SvaraRadera