söndag 27 februari 2011

7 veckor

Veckans vikt

Baked Alaska 2,5 kg
Cherry Garcia 2,7 kg
Half Baked 2,5 kg
Cookie Dough 3,2 kg

En tjockis och tre jämna. Ställde de på vår digitalvåg i morse.Snabbt och enkelt gick det. Idag har vi också tagit veckokorten. Riktigt usel kvalité på dem och inga ståkort ingen till hjälp med det idag.
Jag har också pratat med Gunnars blivande matte idag och hans ev nya namn kommer att bli Zlatan! Finns nog ett fotbollsintresse där tror jag.

 Så nu finns det bara en snygg kille kvar att tinga och det är vackra busiga Sune.
Vid intresse kontakta mig via telefon eller mail.


Fina fina Boris. Ett namn som verkligen är så passande på honom. Tror vi väntat på det eftersom vi haft svårt att hitta ett passande arbetsnamn på honom.


Sist men inte minst tjockisen Aldo. Som verkligen stulit sin nya husses hjärta trots att han inte träffat honom sen han var 3 veckor

Som vanligt är det full rulle och nu har även denna kullen kommit på charmen med att riva tidningspapper i små små bitar. Jag passar på att mysa med dem så mycket jag kan. Har svårt att förstå att det redan gått 7 veckor och att de börjar bli flygfärdiga. Men ännu en vecka har jag glädjen att få njuta av dem allihop.
Efter bus blir det sömn. Små valpar sover ju mycket.

Jag gav de stora hundarna ben idag och de små fick också testa. Mycket populärt. sen satt en tiggande Lowa utanför och ville ha deras också de äter ju inte riktigt så fort som hon. Och en hemlis när de somnat var hon inte sen att sno ett.


6 kommentarer:

  1. Men Lowa!!! Stjäla från småbarn?!? Lite "Skäms på dig!" allt:)

    SvaraRadera
  2. Åh dom blir ju sötare och sötare för varje dag, hur nu detta kan vara möjligt. Nu kommer jag att sno en Borisbild igen:)
    Kan tro matte är Borissjuk, hon har börjat räkna timmarna nu
    Kram
    Marie (Boris moster)

    SvaraRadera
  3. Vilka stora pojkar! Vad fort det går och nu är dom snart reda att påbörja sina liv i sina nya hem.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ni är ju så söta!!! Husse säger att han vill pussa er massor, men jag tycker nog han ska pussa på mig och bara mig!!! Hmmm och kanske Matte ibland då...

    SvaraRadera
  5. Hjälp vilka söta valpar! Hur kan man se så klok ut när man är så liten!

    SvaraRadera