fredag 11 februari 2011

Farmor och mormor besök

Igår var det fulle rulle och huset fullt av underbara vänner och om vi ska vara petiga kennelkollegor. Det var valparnas mormor" Birgitta"och "farmor" Anki ,Kylle.Lotta och Gunilla. Igår kryllade det av fina cockrar på skolgatan.

Anki med sitt fina gäng
Kylle myser med Caspian och hennes två godingar Nellie och Swea

Tindra och Nellie hälsar
Anki på golvet bland hela gänget
Kylle
Birgitta

Valparnas halvsyster Ginnie
(tror jag hon heter. Jag är hopplös på namn)


Titta på bilderna så förstår ni vad jag menar med att  Musse (Bo-Knut) har en alldeles speciell blick.  

Bo-Knut det är Gunillas namn på den lille givetvis är han i hennes knä. Där känner han sig som hemma. Storebror Ceasar kom också och hälsade på lillebror.

Sen skulle det komma fler bilder och en film men mitt bildutrymme blev fullt och jag har beställt mer utrymme men det kommer inte ikväll.
Men vi hade en jättetrevlig eftermiddag med mycket prat och glada skratt. Givetvis var valparna en höjdpunkt. Anki sa att Fred är på pricken en lillFelix dvs pappa upp idag. De tyckte valparna var fina och såg bra ut vilket är kul. Korta och kompakta i kroppen mm. Fina ståkort togs med proffsiga Lotta som handler och Kylle som fotograf men de kommer förhoppningsvis imorgon.

 Så mina vänner på återseende!

1 kommentar:

  1. Tror jag ser och förstår precis vad du menar med blick!:) Härlig!
    Men jag har ju funnit min kärlek i den här kullen som den förra...
    ("Du SKA inte titta på så'nt här! Du SKA inte titta på så'nt här! Du SKA inte..." Sorry - påminnelse till mig själv... Behövs många:))

    SvaraRadera