måndag 21 februari 2011

fina!!!!


är mycket stolt och glad just nu. En uppfödarkollega och vän med stor erfarenhet har varit och hälsat på idag. efter att hon klämt,kännt och tittat kom kommentaren:
De är riktigt fina!!!
Det visste jag ju redan iof och är inte ett dugg partiskt men kul när en riktigt kunnig gör bedömningen.Inte att förglömma en sådan person som inte säger en sådan sak bara för att vara snäll.
Och idag är deras namn officiella på SKK så inga"oäktingar" längre.
Har sagt det förr är väldigt nöjd med kullen. Tre av dem letar fortfarande hem men jag ar ingen brådska för mig är det viktigt att det är rätt hem och om det då betyder att de får bo här lite längre är det värt det. Tror jag tänker rätt ännu har ingen hund från min uppfödning behövt byta hem eller reats ut i panik för att bli av med dem.Alla mina valpköpare har gjort genomtänka köp.
Men som sagt tre fina killar finns ännu till salu så hör gärna av er vid intresse.

8 kommentarer:

  1. Sträck på dig, Carina - dina valpar är jättefina!

    SvaraRadera
  2. Klart de är toppenfina!
    Och det retar mig jag inte har möjlighet...

    SvaraRadera
  3. De är jättefina allihop.
    Vov o kram!

    SvaraRadera
  4. Superduper fina ju!!!! Det visste vi andra också redan ;)

    SvaraRadera
  5. Även om man redan vet det (som opartisk uppfödare ;-) ) så är det så klart jättekul att få höra det av någon annan! Dom är ju jättefina! Rätt att inte stressa, så tänker vi oxå, alla har det ovanligt svårt just nu, så är det bara, men till slut så, då dyker rätt hem upp!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Såklart!!!!
    Opartisk ;-) storebror med familj

    SvaraRadera