lördag 26 februari 2011

Grabbarna bus

Grabbarna bus startade dagen med att möta mig i hallen morse allihopa i full galopp. Hm mysko tyckte jag de ska vara i hagen men nejdå allihopa hade rymt och haft ett litet bajsparty på morgonen. Ingen skön syn men hagen var ren=) Nu är den än en gång rymningssäkrad ...tror vi i allfall. Men som jag sagt tidigare de älskar att leka i hundrummet och idag när Daniel tog ut Sune från allrumshagen för att busa med honom då sprang han rätt in i hundrummet.
Här ser ni dem in action

Givetvis hämtar de in en och annan sko husses är favoriten eller foppatofflor de är goda att tugga på.

Idag har de fått lite tasstrimning och blivit borstade. De njuter av att bli pysslade med och njuter av kroppskontakt.En ny favorit sak har de hittat. Jag hade lagt in godis bollen i hagen med några bitar i som de har jagat den med gemesamma krafter.
Men efter allt bus blir man ju så trött

Gunnar ville försäkra sig om att jag inte skrev några dumheter om dem så även han vid tangenterna idag




4 kommentarer: