lördag 15 januari 2011

1 vecka

 Baked Alaska                                            Half Baked
                                      Cherry Garcia                              Cookie Dough

Baked alaska "Gunnar: 500 g
Cherry Garcia "Sune" 677 g
Half baked " Fred" 712 g
Cookie dough " Musse" 676g
Rejäla små rackare även om Gunnar "bara" väger 500 g så går han upp i sin egen takt. Med hans energi när det gäller att jaga tutte gör han av med en del.Annars är det väldigt lugna valpar jag hör inte ens de på natten när de får mat och då sover jag 20 cm i från dem typ. Tindra sköter dem allra bästa sätt . Jag har gett henne en utmärkelse:

                                  
Tycker den passar henne utmärkt!
Min underbara Tindra. Vi passar på att mysa extra mycket nu när bara vi delar rum. Tindra har bra med mat och "fri" tillgång på mat eller när hon visar att hon är hungrig hon visar det på sitt sätt då får hon mat. jag tror att många mindre mål per dag är bättre än få stora. Jag vet ju själv hur sugen och hungrig man blir när man ammar och hon får även nattmål om hon vill det.
SPC -flakesen tillsammans med filen är så bra också. Tindra har fått sina första små promenader. Lika skönt som hon tycker det är att komma ut lika brått har hon hem. Är som vanligt vaktig på de övriga hundarna om de visar att de vill in i hennes rum men ett helt normalt beteende men skulle det komma en tvåbent på besök då gnäller hon om att de ska komma in och titta.


Lite ögongodis kommer här.
Jag skulle kunna sätta in hur mycket bilder som helst. Är så glad över nya kameran jag fick i julklapp. Uffe hjälpte mig med veckobilderna han är väl inte världsbäst på att visa upp dem men njöt över att få gosa med dem en stund.




Fred och Musse har Sune till madrass



Lillen Gunnar och Sune



Fred och Musse igen

gosig valpmage

Sune iden här mysiga sovställningen





5 kommentarer:

  1. gose magar!
    Vil bara pussa, pussa, pussa!

    SvaraRadera
  2. Snart vågar man knappt titta längre... Förstår att du tar mängder med bilder - det hade jag också gjort! Dina valpar får nog den allra bästa omvårdnad som går att få!

    SvaraRadera