måndag 24 januari 2011

tjatig;;)

Men jag kan bara inte låta bli att ta kort och lägga in.Vaknade inatt av att de skällde på varandra eller tappra försök gjordes att skälla.Tindra var så snäll mot matte att hon hoppade i så de fick dia och somnade om. Tycker det går alldeles för fort nu något nytt händer varje dag. Man borde helt enkelt inte jobba när man har valpar=)

Man vill ju bara hemma och valpmysa hela tiden.

Tycker det är så mysigt att ligga och lyssna på dem när de diar.

Tindra är harmonisk och så glad i sina små. Sköter dem exemplarisk. Lägger sig ibland i min säng gosar ner sig bland kuddarna när valparna vill ha mat och tittar mig med blicken ta hit dem. Så då får jag lyfta över dem till henne. Sådan har hon varit med alla sina kullar. Lite mysigt.

5 kommentarer:

  1. Förstår att det är svårt att gå och jobba när man har sådana godingar hemma :)

    SvaraRadera
  2. När det gäller sådana här bilder får du gärna bli precis hur "tjatig" som helst:))

    SvaraRadera
  3. Så härligt att få vara med om allt mys...så sluta inte =)

    SvaraRadera
  4. Visst är det så, man ska vara hemma hela tiden annars så missar man för mycket. Det är likadant med sina barn tycker jag, därför är jag lycklig att jag just nu kan vara hemma :-)
    Kram

    SvaraRadera