onsdag 26 januari 2011

Filmtajm

Tänderna har börjat titta fram och det är mer och mer bus i lådan. Musse är den som är väldigt nyfiken på vad som finns i världen utanför lådan bara en tidsfråga innan han är över.Daniel har varit hemma och valpmyst och blev total charmad av dem. Fast o andra sidan vem blir inte det? Jag kan inte säga att jag har någon favorit för de är så väldigt olika framför allt utseende mässigt. Gunnar den lille mörke som bara blir mörkare och mörkare i ansiktet. En liten viljestark buse. Sune som har ett så snällt och milt ansikte lyser av godhet en cool kille som begrundar världen i sin egen takt. Sen har vi Fred eller ska jag säga vackre Fred? med sin fina teckning men ändå en av de nätta i kullen . Han och Gunnar är mest lika i kropp och huvud. Men mer lik Sune i sitt sätt. Så lugn och eftertänksam en riktigt myskille som älskar att ligga i famnen. Sist ångvälten Musse. Han är definitivt längst fram i utvecklingen stadigast i benen framåt nyfiken går inte runt utan över. Men ändå väldigt lugn i sitt sätt älskar även han att mysa . Fast det gör de ju egentligen allihop men Gunnar han tror det ska bli mat alltid.Ett stort matvrak. De små godingarna. Filmerna är från igår.

6 kommentarer:

  1. blir ju helt sjuk av att titta på dem...så små och goa :)

    SvaraRadera
  2. Så unga och så livsfarliga!:)
    Och jag står fast vid vad jag sagt från början, Gunnar är precis min typ:)

    SvaraRadera
  3. Helt underbara söta små knubbisar.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt söta!!! Massa phalénakramar!!!

    SvaraRadera
  5. Det är så mysigt när de kravlar över varandra!

    SvaraRadera
  6. Det tar sig....fick "gubben" att titta på filmerna Hihi Kunde tom erkänna att de var söta.. ;)

    SvaraRadera