söndag 23 januari 2011

2 veckor

vikt:
Baked Alaska "Gunnar" 725 g
Cherry Garcia " Sune"  910 g
Half Baked "Fred"  948 g
Cookie Dough "Musse"917 g
                                              

 En trött Gunnar

                                   


Sune




Fred



Musse
Ser ni att han är lite röd runt nosen?
och på tassarna?
han är med andra ord även tan precis som Fred
Ovanför ögonen har han två kala fläckar ska bli spännande att se om det är rött som kommer även där.

Annars är allt bra här igen vilket känns skönt. Valparna har mer och mer börjat balancera på sina ben gör små lekinviter ,skäller lite. Börjar bli lite mer liv i lådan vilket är skoj. Jag kan fortfarande inte se mig mätt på dem.Tindra fick följa med mig och Caspian på promenaden och det tyckte hon var skönt. Tillbringar mer och mer tid ute i köket med oss andra men hela  tiden med ett öra mot valprummet.Är som vanligt en superduktig mamma.



Som ett fyrklöver

Denna filmen är tillägnad en speciell person



Inte bara jag som valpmyser i familjen

4 kommentarer:

  1. Så söta de är där de försöker kravla omkring!!!

    SvaraRadera
  2. Stora grabbarna har blivit! Kul med två trefärgade, det är ju en färg som jag verkligen gillar, hade ju hoppats på det nu då mamman är det men jag fick ju en s/v istället ;-)
    Kram

    SvaraRadera